Za krize u firmama u 90 posto slučajeva kriv menadžment

Bez autora
Nov 30 2017

U 90 posto slučajeva za krize u firmama kriv je manadžement koji u poslovanju "srlja" dok ne dođe do bankrota, istaknuto je na seminaru "Upravljanje krizama restrukturiranje i saniranje preduzeća u krizi" koji je danas u Sarajevu organizirala Vanjskotrgovinska komora BiH. Profesor Slobodan Lukić s Univerziteta Aperion rekao je da je posebno važno spriječiti izbijanje krize, jer kada ona nastupi, pristupa se potpuno drugačijem načinu rada. Pošto je 95 posto firmi u BiH u nekoj vrsti krize nastojimo im objasniti sve o tim situacijama, od dijagnoziranja krize do metoda za njeno prevazilaženje. Pojasnio je da se u slučaju da su dugovi firme veći od njene tržišne vrijednosti pristupa reinženjeringu, kao što se desilo General Motorsu 2009. ili što se sada dešava Agrokoru.

Za krize u firmama u 90 posto slučajeva kriv menadžmentU 90 posto slučajeva za krize u firmama kriv je manadžement koji u poslovanju "srlja" dok ne dođe do bankrota, istaknuto je na seminaru "Upravljanje krizama restrukturiranje i saniranje preduzeća u krizi" koji je danas u Sarajevu organizirala Vanjskotrgovinska komora BiH.

Profesor Slobodan Lukić s Univerziteta Aperion rekao je da je posebno važno spriječiti izbijanje krize, jer kada ona nastupi, pristupa se potpuno drugačijem načinu rada.

"Pošto je 95 posto firmi u BiH u nekoj vrsti krize nastojimo im objasniti sve o tim situacijama, od dijagnoziranja krize do metoda za njeno prevazilaženje", naveo je Lukić.

Pojasnio je da se u slučaju da su dugovi firme veći od njene tržišne vrijednosti pristupa reinženjeringu, kao što se desilo General Motorsu 2009. ili što se sada dešava Agrokoru.

"To je najteži oblik krize i samo pet posto firmi se uspije spasiti kada se nađu u takvoj situaciji", precizirao je Lukić.

Direktorica Sektora za edukaciju VTKBiH Elma Kovačević-Bajtal naglasila je da kriza preduzeća rezultura negativnim posljedicama u cijeloj privredi, što znači da utječe na nivo zaposlenosti, kupovnu moć potrošača, sklonost ka investicijama i štednji, imidž grane...

Naglasila je da bi upravo zato trebalo veću pažnju poklanjati upravljanju krizom, kako bi se što prije izašlo "na zdravu osnovu poslovanja".

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik